Duaa

Islam

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Duaa


وہ ہمیں وہ عطا کر دیتا ہے جو ہمارے لیے بہتر ہو
اور اس میں تاخیر کر دیتا ہے جو ہمارے لیے بہتر نہ ہو
مگر کبھی کبھار ہم دعا کی بجائے جب اس سے ضد کر بیٹھتے ہیں اور پھر اللہ ہمیں وہ بھی دے دیتا ہے اور جب من چاہی خواہش پورا ہو کر ہمارے لئے پریشانی کا باعث بنتی ہے تو ہم سوچنے پر مجبور ہو جاتے ہیں کہ واقعی ہی یہ ہمارا مطلوب تھا؟؟ ایسی ضدوں کی بڑی بھاری قیمت ہوتی ہے !
دعا کیجیے ضد نہیں !
دعا کی قبولیت میں الله پاک کی رضا پر راضی ہو جاؤ کیونکہ
... بعض اوقات جو ہم مانگ رہے ہوتے ہیں ، اس سے بھی کہیں زیادہ کے حقدار ہوتے ہیں !

اپنی حاجت کے لئے الله پاک کی حمد و ثنا کے بعد دعا یوں مانگا کرو کہ یا رب کریم اگر یہ چیز میرے حق میں بہتر ہے تو میری دعا کو اپنی بارگاہ میں قبول فرما اور اگر یہ میرے حق میں بہتر نہیں ہے تو مجھے اس سے بہتر نعم البدل عطا فرما،

الله پاک آپکی اور میری سب جائز حاجات کو پورا فرمائے .
آمین ثم آمین یارب العالمین


Enhanced by Zemanta

Post a Comment

0 Comments